سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده
سرخط خبرها

سکه به سبد پاداش مدال‌آوران المپیک بازگشت | سهم قهرمانی آسیایی فوتبال تقریبا برابر با همه رشته‌های المپیکی!

  • کد خبر: ۱۸۳۸۶۴
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
سکه به سبد پاداش مدال‌آوران المپیک بازگشت | سهم قهرمانی آسیایی فوتبال تقریبا برابر با همه رشته‌های المپیکی!
دولت مکلف است به کلیه مدال‌آوران طلای بازی‌های المپیک، پارالمپیک و آسیایی و نیز کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا، علاوه بر مزایای قانونی موجود ۱۵۰ سکه تمام بهار آزادی برای المپیک و پارالمپیک و برای قهرمانان سایر رشته‌های ورزشی ۱۰۰ سکه تمام بهار آزادی تقدیم کند.

به گزارش شهرآرانیوز جلسات کمیسیون تلفیق چهارشنبه هشتم شهریور به پایان رسید و در سامانه قانونگذاری بارگذاری شد و نمایندگان تا پایان هفته جاری برای ثبت پیشنهاد‌ها در سامانه فرصت دارند و مجلس از هفته آینده وارد بررسی کلیات و جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه می‌شود.

در تبصره دوم ماده ۷۸ برنامه هفتم توسعه پس از تصویب در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی آمده است: دولت مکلف است به کلیه مدال‌آوران طلای بازی‌های المپیک، پارالمپیک و آسیایی و نیز کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا، علاوه بر مزایای قانونی موجود یکصدوپنجاه سکه تمام بهار آزادی برای المپیک و پارالمپیک و برای سایر یکصد سکه تمام بهار آزادی تقدیم کند.

نکته قابل تامل اینکه بر اساس آئین‌نامه اصلاحی تجلیل از قهرمانان، موضوع حذف سکه و تقدیر از مدال‌آوران بر اساس امتیاز به منظور تجلیل از مدال‌آوران المپیک توکیو در سال ۱۴۰۰ مد نظر قرار گرفت و طبق مصوبه شورای معاونان وزارت ورزش هر یک از ورزشکارانی که در المپیک و پارالمپیک توکیو صاحب مدال طلا شدند دو میلیارد تومان پاداش دریافت کردند و این رقم برای مدال‌آوران نقره و برنز به ترتیب یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و ۷۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

حال باید دید بر اساس آنچه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در لایحه برنامه هفتم توسعه مصوب کرده است در نهایت پاداش مدال‌آوران المپیک، پارالمپیک، آسیایی و همچنین قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا چگونه پرداخت می‌شود؟

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->